مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-18اجتماعي

فارس من|کاشت کهور زیر نظر موسسه ای تحقیقات جنگل ها، بیانان ها و مراتع کشور است


رییس اداره بیابان زدایی اداره کل منابع طبیعی خوزستان گفت: کاشت کهور را موسسه ای تحقیقات جنگل ها، بیانان ها و مراتع کشور تایید کرده است و از آنجایی که در بیابان کاشته می شود چه تفاوتی برای ما دارد که تاثیراتی دارد مگر در فضای سبز شهری از آن استفاده کردیم که نگران تخریب آسفالت و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من   هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد مطالبه ریشه کن کردن درختان کهور آمریکایی در خوزستان یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

با ثبت این کمپین مخاطبان گفته اند: تا سال 96 بالغ بر 370 هزار اصله کهور برای بیابان زدایی در خوزستان کاشته اند، ریشه های درخت کهور آمریکایی تا 80 متر عمودی و 30 متر افقی رشد می کند و این رشد عجیب، باعث می شود که هر نوع گیاه دیگری در رقابت برای رسیدن به آب های زیر سطحی ناکام مانده و خشک شود علاوه بر این  کهور برای انسان حساسیت زاست و برای دام سمی است.

اما فرزاد امین رییس اداره بیابان زدایی اداره کل منابع طبیعی خوزستان با رد این اظهارات در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: مخاطبان باید مستندات مطالبی که مدعی شده اند را  ارائه دهند چرا که  بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|کاشت کهور زیر نظر موسسه ای تحقیقات جنگل ها، بیانان ها و مراتع کشور است

فارس من|کاشت کهور زیر نظر موسسه ای تحقیقات جنگل ها، بیانان ها و مراتع کشور است